Az innovatív online kutatás kvantitatív, kvalitatív és exkluzív módszerekkel, illetve a különböző módszerek kombinációjában történhet. A piackutatás, onlinekutatás sajnálatos módon nem egyszerűsíthető le egy általános sémára. A szellemi és pénzbeli ráfordítások optimalizációja miatt, mindenképpen érdemes szakértő segítséget igénybe venni. A tanácsadóval folyamatos kapcsolattartás nélkülözhetetlen a siker érdekében.
A piackutatás módszereiről
Érdemes a marketingkutatás néhány eszközét kiemelni a teljesség igénye nélkül:
Reklámteszt – Ne vesszen el az Ön reklámja a nagy reklámzajban!
ACBC Conjoint – Vásárlói döntés modellezése a jobb megértés érdekében.
Ökonometria – Idősoros adatok elemzése a marketingkampányban.
Otthoni termékteszt – A fogyasztók lakásukban véleményezhetik a terméket.
Churn kutatás – Miért az Ön vagy a konkurens termékét válasszák a vevők?
Online fókuszcsoport – Interaktív fókuszcsoport kutatás.
Online mélyinterjú – Valódi vásárlói vélemények online.
Blog kutatás – Vásárlói blog formában osztják meg a tesztelés eredményét.
Online fórum – Saját online felület biztosítása vásárlóihoz.
Közösségi médiakutatás – Netnográfiás vásárlói véleményfigyelés.
Professzionális marketingkutatás
Amennyiben nem ismerte a fenti marketing és piackutatási eszközöket, akkor látogasson el az NRC weboldalára! Ha ismerte őket, új fogalmakat ismerhet meg, frissítheti régi ismereteit az online kutatás szakértőjének honlapján. Ajánlatot, marketingkutatást és tanácsot kérhet az egyes szakterületekre specializálódott munkatársaktól.